Zasady przyznawania punktów za działalność

Ocena projektów odbywa się dwa razy w ciągu roku akademickiego odpowiednio w okresach:

  • październik – listopad (ocena zimowa – projekty zakończone w okresie 01.04-30.09),
  • kwiecień – maj (ocena letnia – projekty zakończone w okresie 01.10-31.03).

Dokładny harmonogram oceny projektów jest publikowany na oficjalnej stronie i fanpage’u Samorządu Studentów SGH oraz w internetowym systemie oceny projektów https://ocena-projektow.sgh.waw.pl/ odpowiednio na początku kwietnia lub października.

Projekty można wpisywać do systemu przez cały rok, z wyłączeniem okresu oceny.

Często zadawane pytania

  • Jak zgłosić projekt do oceny?

    Aby projekt mógł zostać oceniony, w informacjach o nim muszą zostać zawarte następujące elementy:

    1. nazwa projektu;
    2. data rozpoczęcia i zakończenia projektu;
    3. organizacja studencka realizująca projekt;
    4. koordynator i kontakt do niego;
    5. grupa docelowa;
    6. uzyskany zasięg;
    7. patronaty medialne i honorowe;
    8. sponsorzy;
    9. szczegółowy opis projektu oraz założenia programowe – krótki i zwięzły opis projektu dający wyobrażenie o skali i rodzaju projektu;
    10. archiwum zdjęć i materiałów promocyjnych – miejsce do umieszczania m.in. wszystkich materiałów promocyjnych, zdjęć z pracy nad projektem i z czasu trwania projektu, zrzutów ekranu, protokołów.

    Obligatoryjne jest również przypisanie do projektu studentów, którzy brali udział w jego tworzeniu i którzy mają otrzymać punkty za jego realizację, wraz z ich adekwatnym udziałem procentowym.

  • Na jakiej podstawie przyznawane są punkty za działalność?

    Punkty za działalność przyznawane są na podstawie Regulaminu oceny projektów i działalności studenckiej w SGH, który można znaleźć tutaj.

  • Kto może ubiegać się o przyznanie punktów za działalność studencką spoza SGH?

    O przyznanie punktów za działalność studencką spoza SGH mogą ubiegać się jedynie studenci studiów magisterskich, którzy nie ukończyli studiów w SGH.

  • Gdzie mogę sprawdzić moją liczbę punktów?

    Liczbę punktów można sprawdzić logując się do wirtualnego systemu oceny projektów https://ocena-projektow.sgh.waw.pl/ (login i hasło takie jak do systemu Akson).

  • Czy mogę się odwołać od przyznanej mojemu projektowi liczby punktów?

    Każda organizacja ma prawo do odwołania się od przyznanej jej projektom liczby punktów. Zasady i tryb składania odwołań określa Regulamin.

  • Kto może wpisać projekty do systemu?

    Projekty do systemu może wpisywać dwóch reprezentantów danej organizacji studenckiej wydelegowanych przez jej przewodniczącego.

    W tym celu, w terminie wyznaczonym przez przewodniczącego Zespołu ds. Oceny Projektów, należy wysłać wniosek z konta Poczty SGH na adres ocena.projektow@samorzadsgh.pl wraz z następującymi danymi:

    1. nazwę organizacji studenckiej;
    2. imię, nazwisko i nr albumu reprezentanta;
    3. adres konta e-mail w Poczcie SGH.
  • Kiedy moje punkty za działalność tracą ważność?

    Punkty za działalność ważne są przez cały okres studiów w SGH i przechodzą z poziomu studiów licencjackich na studia magisterskie.

Kontakt

Zespół ds. Oceny Projektów

ocena.projektow@samorzadsgh.pl

Mikołaj Kita

Przewodniczący Zespołu ds. Oceny Projektów

mikolaj.kita@samorzadsgh.pl