Dziekanat Studium Licencjackiego

Dziekanat Studium Licencjackiego jest miejscem znanym przez każdego studenta Szkoły Głównej Handlowej. To właśnie tam podbijecie co semestr swoją legitymację, złożycie niektóre podania, a także pracę licencjacką. Należy jednak pamiętać o kilku zasadach zanim przyjdzie się do Dziekanatu w celu załatwienia jakiejś sprawy.

Zawsze przed przyjściem do DSL sprawdź jego godziny otwarcia, które znajdują się na stronie internetowej naszej Uczelni. Jeżeli natomiast masz pytanie i wystarczy Ci rozmowa telefoniczna, to pamiętaj, że telefony są odbierane poza godzinami obsługi studentów!

Każdy student od początku studiów licencjackich ma przydzielonego Asystenta Toku. To do niego należy się zwracać w razie jakichkolwiek problemów. Nie ma znaczenia, czy chcecie napisać maila, zadzwonić czy przyjść do Dziekanatu osobiście, zawsze Twoim obowiązkiem jest zwrócenie się do Asystenta Toku.
Tutaj w każdej chwili sprawdzisz, kto jest Twoim asystentem i jaki jest do niego kontakt.

O tym warto pamiętać:

  • Podania, które są dostępne w wersji elektronicznej w Wirtualnym Dziekanacie należy składać jedynie w tej formie (nie osobiście)
  • Wysyłanie wiadomości bezpośrednio do osoby zajmującej się danym tokiem znacznie skraca czas odpowiedzi
  • Szczegółowe zasady i terminy składania podań określa Regulamin Studiów (§45)
  • Wiele informacji na naszej Uczelni jest rozpowszechniania przez maila w domenie SGH, dlatego zawsze sprawdzaj go regularnie, bo być może nie będziesz dzięki temu musiał kontaktować się z Dziekanatem
  • Problemy z działaniem Wirtualnego Dziekanatu (problem z logowaniem itp.) należy zgłaszać mailowo na adres: helpdesk@sgh.waw.pl (nie do Asystenta Toku)
Dziekanat Studium Licencjackiego regularnie publikuje na swojej stronie Aktualności. Radzimy zapoznawać się z nimi, aby uniknąć problemów i być a bieżąco poinformowanym.